Zwroty, reklamacje, gwarancja


Reklamacja:

Jeśli chcesz złożyć reklamację napisz do nas na adres: martaewarzanek@me.com. Rozpatrzymy Twoją reklamację w ciągu 14 dni i wybierzemy najkorzystniejsze rozwiązanie. Możemy dokonać naprawy biżuterii, wymienić na inny rozmiar lub przyjąć jej zwrot. 

 Wyjątek w przypadku chęci zwrotu stanowią specyficzne kolekcje: Mleczna kolekcja oraz Kolekcja z rysunkiem dziecka które tworzone są dla indywidualnych potrzeb klienta i według jego specyfikacji są wytwarzane.W przypadku tych kolekcji zwroty nie są akceptowane. 



Zwrot:

1. Skontaktuj się z naszym sklepem: martaewarzanek@me.com i poinformuj o zamiarze dokonania zwrotu. Na zwrot nowej, nienoszonej biżuterii w oryginalnym opakowaniu masz 14 dni od daty otrzymania przesyłki.

2. Wypełnij formularz zwrotu i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, numer konta na który ma być przesłany zwrot pieniędzy i  data zakupu oraz podanie wady lub powodu zwrotu.

3. Wszystkie dokonane płatności zostaną zwrócone przelewem na wskazane przez Ciebie konto najpóźniej w ciągu 14 dni.  Biżuterię odsyłasz na swój koszt.

W przypadku wystąpienia
konieczności zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą
płatniczą sprzedający dokonana zwrotu na rachunek bankowy przypisany do
karty płatniczej Zamawiającego.

4.Biżuterię prosimy odesłać na adres naszej pracowni: 

ul. Św. Teresy 23A/18

91-348 Łódź


Gwarancja:


Na biżuterię 4 Seasons Jewelry jest 6 miesięcy gwarancji od daty zakupu. W przypadku Mlecznej kolekcji oraz kolekcji z rysunkiem Twojego dziecka rownież jest półroczna gwarancja obejmująca srebrne/ złocone elementy oraz kamienie naturalne użyte do stworzenia biżuterii z tych kolekcji.

W razie potrzeby skorzystania z gwarancji, odeślij produkt na adres pracowni: ul. Św. Teresy 23A/18

91-348 Łódź i skontaktuj się z naszym sklepem mailowo by ustalić szczególy naprawy gwarancyjnej.