• Zwroty i reklamacje

Zwroty:


Zwrotom NIE podlega: biżuteria z grawerem, pierścionki wykonywane na rozmiar oraz biżuteria wykonywana na specjalne i indywidualne zamówienie klienta zgodnie z art. 38 punkt 3 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o ochronie praw konsumentów.

 

Reklamacje: 

 

  1. Sklep zobowiązany jest dostarczyć produkt wolny od wszelkich wad fizycznych.
  2. gdy produkt ujawnia wady fizyczne Klient powinien :
    • poinformować o wadzie Sklep za pośrednictwem wiadomości mailowej lub telefonicznej (w wiadomości można przesłać zdjęcia produktu co ułatwi proces reklamacyjny). 
    • odesłać do Sklepu reklamowany towar wraz z opisem niezgodności na adres pracowni: ul. Św.Teresy 23A/18 91-348 Łódź
  3. Sklep rozpatrzy reklamację w terminie 14 dni roboczych od momentu zwrotu towaru wraz z opisem niezgodności. 
  4. Koszty dostawy naprawionego produktu związane z realizacją uzasadnionej reklamacji obciążają Sklep.
  5. Indywidualne ustawienia komputera i monitora Klienta powodujące błędne lub zniekształcone wyświetlanie informacji o towarach (np. kolorów), nie mogą być podstawą reklamacji.
  6. Reklamacjom nie podlega naturalny proces lekkiej zmiany koloru zachodzący w mlecznych kamieniach z jasnego na bardziej żółty. 
  7. Reklamacjom nie podlegają uszkodzenia bądź defekty wynikające z niewłaściwego lub nieostrożnego użytkowania (uszkodzenia mechaniczne, rozbicie, zgniecenia, wygięcia oryginalnego kształtu, odkształcenia, zarysowania a także uszkodzenia wynikające z powodu nieprzestrzegania zasad pielęgnacji biżuterii (silne zabrudzenia, porysowanie metali lub kamieni, czernienie metali, matowienie a także odbarwienia w wyniku silnej ekspozycji na słońce) nie mogą być podstawą serwisu gwarancyjnego lub reklamacji.
  8. Usługi naprawcze takich uszkodzeń lub defektów estetycznych mogą zostać na życzenie Klienta wycenione, przedstawione do jego akceptacji i dopiero po jej otrzymaniu - zrealizowane w ramach odpłatnego serwisu.

 

 

Gwarancja

 

  1. Sklep udziela gwarancji na zakupione w nim produkty, do 12 miesięcy.

      2.Biżuteria objęta jest 12 miesięczną gwarancją, w ramach której naprawiane są wady ukryte. Gwarancja nie obejmuje          uszkodzeń bądź defektów wynikające z niewłaściwego lub nieostrożnego użytkowania (uszkodzenia mechaniczne,rozbicie, zgniecenia, wygięcia oryginalnego kształtu, odkształcenia, zarysowania a także uszkodzenia wynikające z powodu nieprzestrzegania zasad pielęgnacji biżuterii (silne zabrudzenia, ciągła ekspozycja na silne słońce, porysowanie metali lub kamieni, czernienie metali, matowienie) uszkodzeń mechanicznych, naturalnego zużycia oraz uszczerbków wynikających z nieprawidłowego użytkowania biżuterii. Ponadto w okresie obowiązywania gwarancji istnieje możliwość jednokrotnego bezpłatnego czyszczenia biżuterii. Każde kolejne czyszczenie może być wykonane po indywidualnym ustaleniu ceny takiej usługi.